Velkommen Til Børnehaven Mejsevej

Børnehaven Mejsevej er en Aldersintegreret  kommunal institution, med plads til 65 børn i alderen fra 0 – 6 år. som er fordelt på 4 stuer.

Uglestuen med 23 børn. 3-6 år

Mejsestue med 24 børn.  3-6 år

Blå stue er en special gruppe med pt. 10 børn.  Stuen modtager børn i alderen 0 – 7 år.

Gul Stue – en minigruppe med p.t. 10 børn. stuen modtager børn i alderen 3-6 år

På Uglestuen, Mejsestuen  modtager vi børn fra 3 – 6 år.

Huset fungerer som en helhed og vi har derfor både aktiviteter hver for sig og på tværs af stuerne.
Vi tager udgangspunkt i det enkelte barn og respekterer, at børnene er forskellige.
Vi har meget fokus på vigtigheden af, at det enkelte barn har det trygt og godt og er i udvikling, samtidig med at børnene får nye venskaber og mange oplevelser.
Vi bestræber os på, at, børn, forældre og personale oplever et hus med fælles værdier og pædagogik. Vi vægter traditioner højt og holder jævnligt arrangementer, hvor forældrene også kan deltage.